Nadzorni odbor ima v skladu z zakonom naslednje pristojnosti:
- opravlja nadzor nad razpolaganjem s premoženjem občine
- nadzoruje namenskost in smotrnost porabe sredstev občinskega proračun
- nadzoruje finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev
Nadzorni odbor v okviru svojih pristojnosti ugotavlja zakonitost in pravilnost poslovanja občinskih organov, občinske uprave, svetov krajevnih skupnosti, javnih zavodov in javnih podjetij ter drugih porabnikov sredstev občinskega proračuna in pooblaščenih oseb z občinskimi javnimi sredstvi in občinskim premoženjem ter ocenjuje učinkovitost in gospodarnost porabe občinskih javnih sredstev.
Nadzorni odbor Občine Žužemberk za mandatno obdobje 2022 – 2026 je v naslednji sestavi:
1. | Katarina Drenik | Brezova Reber 16, Dvor | predsednica |
2. | Valerija Vidmar | Jama 40, Dvor | namestnica predsednice |
3. | Stanka Novinc | Prapreče 16b, Žužemberk |
Seje – vabila in zapisniki
Vabilo 1. seja – Zapisnik 1. seja
Vabilo 2. seja – Zapisnik 2. seja
Vabilo 3. seja – Zapisnik 3. seja
Vabilo 4. seja – Zapisnik 4. seja
Vabilo 5. seja – Zapisnik 5. seja
Vabilo 6. seja – Zapisnik 6. seja
Zapisnik 1. izredna seja
Zapisnik 10. seja
Sklepi
Letni program dela in poročila
Letni plan dela 2019
Letni plan dela 2019 – sprememba
Letno poročilo o delu 2019
Poročilo o opravljenem nadzoru 2019
Letno poročilo o delu Nadzornega odbora Občine Žužemberk 2020
Letni plan dela 2020
Končno poročilo o opravljenem nadzoru 2020
Končno poročilo o opravljenem izrednem nadzoru 2020
LETNI PROGRAM DELA in FINANČNI NAČRT NADZORNI ODBOR 2023
Poslovnik
Poslovnik Nadzornega odbora Občine Žužemberk 2022